تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۵۰
کد خبر : 5689

حفاظت از تالاب‌های استان مازندران جدی گرفته شود

حفاظت از تالاب‌های استان مازندران جدی گرفته شود

به گزارش ریحان نیوز،حسن خیریان‌پور شامگاه سه شنبه در مراسم گرامی‌داشت پنجاهمین سالروز انعقاد کنوانسیون رامسر و روز جهانی تالاب‌ها در محل هتل رامسر، وجود تالاب‌های مهم میانکاله و فریدونکنار با حدود 100 هزار هکتار و ساختمان کنوانسیون در رامسر را موجب مباهات استان مازندران دانست. وی افزود: تداوم و توسعه همکاری‌های علمی و فنی

به گزارش ریحان نیوز،حسن خیریان‌پور شامگاه سه شنبه در مراسم گرامی‌داشت پنجاهمین سالروز انعقاد کنوانسیون رامسر و روز جهانی تالاب‌ها در محل هتل رامسر، وجود تالاب‌های مهم میانکاله و فریدونکنار با حدود 100 هزار هکتار و ساختمان کنوانسیون در رامسر را موجب مباهات استان مازندران دانست.

وی افزود: تداوم و توسعه همکاری‌های علمی و فنی می‌تواند پویایی بیشتر دبیرخانه کنوانسیون برای حفاظت از تالاب‌ها در دنیا را مهیا کند.

خیریان‌پور بابیان شعار جهانی امسال این کنوانسیون تحت عنوان پیوند ناگسستنی آب، تالاب ، زندگی، تصریح کرد در 50 سال قبل در دوم فوریه سال 1971 میلادی در محل سالن هتل رامسر نمایندگان 18 کشور جهان معاهده کنوانسیون رامسر را امضاکردند و هم اکنون 171 کشور جهان به این معاهده بین المللی پیوستند.

معاون استاندار مازندران ابراز امیدواری کرد: روز جهانی تالاب‌ها فرصت مغتنمی بوده و دولت‌ها و تشکل‌های مردم نهاد زیست محیطی با مشارکت همه جانبه تمامی تلاش خود را درجهت نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از زیست بوم‌های حساس تالابی و تحقق نقش بی نظیر آن در زندگی بشری بکار بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.