تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 - 16:55
کد خبر : 12140

مدیران استانی موظف به پاسخگویی درخواست های مردمی

مدیران استانی موظف به پاسخگویی درخواست های مردمی
استاندار مازندران: هر مدیرکل در سطح استان موظف است یک روز در هفته را برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی صرف کند.

 

به گزارش ریحان نیوز، مردم مازندران مشکلات و مسائل خود را از راه سامد یا همان مرکز ارتباط مردمی امروز با استاندارشان در میان گذاشتند.

استاندار مازندران گفت: تمام مدیران از دل مردم به صندلی‌های ریاست رسیده اند و پیگیری مشکلات آن‌ها از وظایف کاری و تاکیدات رییس جمهور و همینطور آموزه‌های دینی است.

حسینی پور در راستای پاسخ صحیح مدیران به مردم، آخرین تذکراتش را داد و افزود: این نوع ارتباطات موجب رضایتمندی مردم است و هر مدیرکل در سطح استان موظف است ضمن بازدید‌های میدانی یک روز در هفته را برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی صرف کند.

وی گفت: چنانچه مردم از هر مدیر و مسئولی اعم از بخشدار، دهیار، فرماندار تا سایر مسئولان استانی در خصوص امورات مردمی اعلام نارضایتی کنند، قطعا پس از بررسی بازرسان مخفی و گزارش کار، آن مسئول دیگر در آن جایگاه نخواهد بود.

استاندار مازندران گفت: تمامی تماس‌ها و درخواست‌ها ثبت و ظرف کمتر از یک هفته رسیدگی خواهد شد.

مهرافزا مدیر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در مازندران گفت: این سامانه ارتباط مردمی همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ پاسخگوی مردم خواهد بود و در طول هفته و سال‌ها هم در هر نوبت مدیران کل با حضور در این مکان مستقیم به درخواست مردم پاسخ خواهند داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.