تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 14341

ضرورت اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران و اشتغال فرزندان طبق قانون

ضرورت اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران و اشتغال فرزندان طبق قانون
تبدیل وضعیت ایثارگران واشتغال فرزندان آنان باید براساس قانون انجام و امو مربوطه با جدیت پیگیری شود.

 

به گزارش ریحان نیوز، «مسعود آزادی» مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران در ساری خواستار توجه ویژه به ایثارگران شد و اظهار داشت: توجه به این جامعه بزرگ موجب ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه می‌شود که امروزه نیاز به توسعه این فرهنگ در جامعه بیش از پیش حس می‌شود.

آزادی با اشاره به اینکه از تکریم ایثارگران و خانواده آنان نباید غافل شویم، زیرا آنان قهرمان ملی ما هستند و همه ما مدیون آن‌هاییم، تصریح کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران باید براساس قانون انجام و امورات مربوطه با جدیت پیگیری شود.

مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران با اعلام اینکه شورای هماهنگی ایثارگران دستگاه‌های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همه استان‌ها باید شکل بگیرد، ادامه داد: باید در خدمت رسانی به این جامعه شریف عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

این مسئول از نگاه ویژه رئیس جمهور و مقام عالی وزارت به ایثارگران خبر داد و گفت: مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران توجه ویژه‌ای دارد.

نبی زاده عضو شورای مشاورین نهاد ریاست جمهوری نیز در این جلسه انقلاب اسلامی و تداوم آن را مدیون شهدا و ایثارگران و یادگاران آنان دانست و اظهار کرد: تکریم یادگاران شهدا بر همه واجب و لازم است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ماست، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس ایثارگران ما نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

معاون دبیرخانه شورای مشاورین نهاد ریاست جمهوری با اعلام اینکه انتظار ایثارگران از مدیران خدمت به مردم و ایجاد رضایتمندی در کشور است، افزود: پیگیری امور ایثارگران در همه ادارات باید مجدانه مورد توجه قرار گیرد.

نبی‌زاده خواستار اجرای ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای توجه به جامعه ایثارگران شد.

«علی باقری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه با تبریک فرارسیدن هفته بسیج با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم به نوعی با این اداره کل در ارتباط هستند، گفت: وظیفه خود می‌دانیم خدمت شایسته‌ای به مردم ارائه کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.