تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر : 17529

سکینه مریخ

بسیج باید موتور متحرک و بسیج‌کننده جریان اقتصاد مقاومتی باشد

بسیج باید موتور متحرک و بسیج‌کننده جریان اقتصاد مقاومتی باشد
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج باید موتور متحرک و بسیج‌کننده جریان اقتصاد مقاومتی باشد، اگر ۱۸سال قبل به جهش تولید عمل شده بود بار دیگر کلمه تولید در شعار سال نبود، در جنگ اقتصادی باید دشمن را بشناسیم

به گزارش ریحان نیوز، سردار محمد زهرایی امروز در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج کارگری که در کارخانه چوب و کاغذ ساری با حضور مسئولین کشوری و استانی و کارگران نمونه استان و با محوریت تجلیل از برترین‌های طرح نشان اقتصاد مقاومتی استان مازندران برگزار شد، با اشاره به نمونه‌ای از عرصه و جبهه حق و استکبار، گفت: اغتشاشات اخیر میدان رویارویی حق و استکبار بود در جنگ نوین دشمن همه ابزارهای خود را تحت عنوان جنگ شناختی وارد میدان کرد‌.

وی افزود: جنگ شناختی یعنی همه اقدامات را نسبت به پدیده واقعی واژگون نشان بدهند، واژگون نشان دادن را با ابزاری به نام رسانه و فضای مجازی در پیش گرفته‌اند.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: دشمن مشق به میدان آوردن پابرهنگان را در سال ۱۳۹۷ تمرین کرد تا مستصعفین را به میدان بیاورد، بعد از آن جنگ شناختی در پیش گرفت و حالا هم جنگ ترکیبی، اینکه فعالان در پایگاه‌های بسیج و امورات انقلابی یعنی پابرهنگان را به برهنگان متصل کنند، که اگر دشمن چنین آرایشی به خود گرفت ما نیز باید پاسخ بدهیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به وجود مبانی اعتقادی مردم در ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن میداند که بالاخره بحث حجاب و رهاشدگی توسط مردم برطرف می‌شود، اما مشکل اینجاست که در حوزه اقتصادی نمره قبولی نداریم، هنوز در میدان نبرد اقتصادی سربازان را نشناختیم و حمایت نکردیم.

وی ضمن طرح این سوال که آیا نظام اداری، دستورالعمل‌ها، قوانین و آیین‌نامه‌های ما در کشور و افرادی کاشتیم نقششان را در جنگ اقتصادی مشخص کرده‌اند؟ یادآور شد: نقش اینها پشتیبانی است، ورق جنگ اقتصادی را برگردانند در این زمینه باید مطالبه کنند تا زمانی که این معادله را درست طرح نکنیم پیروز نخواهیم بود.

سردار زهرایی ادامه داد: در جنگ اقتصادی مدل نداریم چرا که میدان را خوب ترسیم نکردیم، وضوح تصویر حتی برای تصمیم گیران وجود ندارد‌، آیا برادر به برادر قرض می‌دهد که کار و اشتغال را تولید کند، مردم باید بخواهند تا اشتغال ایجاد شود بپذیرند که در جنگ خودشان مسئولیت دارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: همانطوری که مردم در مجالس مذهبی باور و اعتقاد دارند که باوجود تنگنای اقتصادی برای ادای نذر هزینه کنند پس میتوانند ورق جنگ اقتصادی را برگردانند در این زمینه باید مطالبه کنند، امر به معروف در این کار موثر است.

وی تاکید کرد: بسیج باید موتور متحرک و بسیج‌کننده این جریان شود، اگر ۱۸سال قبل به جهش تولید عمل شده بود بار دیگر کلمه تولید در شعار سال نبود، در جنگ اقتصادی باید دشمن را بشناسیم و در یک دفاع موزاییکی دقیق نقش خودمان را تعریف کنیم و به کارگزاران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی نگاه کنیم تا مردم بپذیرند که این جنگ را باید خودشان به پایان برسانند.

سردار زهرایی با اشاره به بزرگ بودن اغتشاشات اخیر که با همراهی هفت نخست وزیر و وزیر کشورهای مختلف و موضع‌گیری بیش از ۵۰۰ هنرمند خارجی، به ماجرای شهادت شهید مدافع حرم امیری در قشم در اغتشاشات اخیر که کارگر یک کارخانه بود، خاطرنشان کرد: این شهید دو ماه قبل از شهادتش سنگ قبرش را آماده کرده بود و دو هفته قبل از آن در خواب مقام معظم رهبری را دید که خبر شهادتش را به او داده، پس از آن با درگیری با اغتشاشگرانی که در حال سوزاندن پرچم امام حسین (ع) بودند به آرزوی خود رسید و این محاسبات را دشمن نمیتواند درک کند دشمن با اینها طرف است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.