تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
کد خبر : 4840

توان صادراتی ۳۰۰ هزار تن مرغ در مازندران

توان صادراتی ۳۰۰ هزار تن مرغ در مازندران

به گزارش ریحان نیوز،مدیر امور طیور جهاد کشاورزی مازندران گفت : ۱۳۷ میلیون قطعه جوجه پارسال در استان تولید شد که توان تولید ۴۴۰ میلیون قطعه مازاد جوجه یکروزه را برای مازندران به دنبال داشته است و باید نسبت به صادرات آن اقدام شود. محمدعلی یدالهی با اشاره به اجرای طرح کاهش سن و وزن

به گزارش ریحان نیوز،مدیر امور طیور جهاد کشاورزی مازندران گفت : ۱۳۷ میلیون قطعه جوجه پارسال در استان تولید شد که توان تولید ۴۴۰ میلیون قطعه مازاد جوجه یکروزه را برای مازندران به دنبال داشته است و باید نسبت به صادرات آن اقدام شود.
محمدعلی یدالهی با اشاره به اجرای طرح کاهش سن و وزن کشتار مرغ در مازندران افزود : در این طرح شاخص‌هایی مانند درصد تلفات ، وزن مرغ تولیدی ، آغاز دوره جوجه ریزی و طول دوره پرورش ارزیابی می‌شود که کمک می‌کند مرغ با شرایط استاندارد به بازار عرضه شود.
او با بیان اینکه در صنعت طیور به دنبال تولید صادرات محور هستیم گفت : به همین منظور ۲۲۰ واحد مرغ مادر به ظرفیت ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه در استان وجود دارد که می‌تواند سالانه ۵۷۳ میلیون قطعه جوجه یکروزه تولید کند.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: با توجه به ظرفیت حدود ۴۰ میلیون قطعه‌ای در صنعت طیور ، توان تولید ۴۰۰ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ داریم که ۳۰۰ هزار تن آن مازاد تولید است و می‌توان شرایط را برای صادرات به خارج از کشور آماده کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.