تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۰۹
کد خبر : 5729

آزاد سازی زمین از چنگ زمین خواران در ساری

آزاد سازی زمین از چنگ زمین خواران در ساری

به گزارش ریحان نیوز ،فرمانده انتظامی ساری گفت : به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی ، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این شهرستان به اجرا در آمد. سرهنگ ناصر علی صفر پور افزود : در اجرای این طرح ماموران انتظامی با هماهنگی‌های قضائی و همکاری کارشناسان اداره جهاد

به گزارش ریحان نیوز ،فرمانده انتظامی ساری گفت : به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی ، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این شهرستان به اجرا در آمد.
سرهنگ ناصر علی صفر پور افزود : در اجرای این طرح ماموران انتظامی با هماهنگی‌های قضائی و همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی چندین مورد از اراضی کشاورزی که با تغییر کاربری غیر مجاز که زمینخواران اقدام به دیوار کشی و ساخت بنا‌های نیمه کاره در آن کرده بودند را شناسایی کردند.
او با بیان اینکه در عملیاتی ضربتی واحد‌های ساختمانی ایجاد شده در این زمین‌ها تخریب شدند گفت : با اجرای این طرح بیش از ۴ هکتار زمین کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شهروندان خواست: قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا، نسبت به دریافت استعلام از مراجع ذیصلاح در خصوص موقعیت و شرایط زمین‌های مورد نظر برای خریداری و یا هرگونهساخت و ساز اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.