تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۴۷
کد خبر : 6462

مسئولان حمایت کنند ..

سکینه مریخ

لزوم القای انگیزه به ورزشکاران در حوزه تنیس روی میز

لزوم القای انگیزه به ورزشکاران در حوزه تنیس روی میز

لزوم القای انگیزه به ورزشکاران در حوزه تنیس روی میز/ مسئولان حمایت کنند یاسر عباسی مشاور حقوقی فدراسیون تنیس روی میز ایران در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: مسئله ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است، یکی از رشته‌های ورزشی که توانستیم به‌معنای واقعی در آن انقلاب به پا کنیم رشته تنیس روی میز یا پینک

لزوم القای انگیزه به ورزشکاران در حوزه تنیس روی میز/ مسئولان حمایت کنند

یاسر عباسی مشاور حقوقی فدراسیون تنیس روی میز ایران در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: مسئله ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است، یکی از رشته‌های ورزشی که توانستیم به‌معنای واقعی در آن انقلاب به پا کنیم رشته تنیس روی میز یا پینک پونگ است که جزو سه رشته سخت دنیا است.

وی افزود: ما توانستیم برای اولین بار در این رشته ورزشی در المپیک ریودوژانیروی برزیل سه سهمیه یک سهمیه در بخش بانوان و دو سهمیه در بخش آقایان توسط نوشاد و نیما عالمیان کسب کنیم، که اینها به‌عنوان اولین برادران پینگ پونگی جهان لقب گرفتند و در ایراهم هم بعد از برادران خادم توانستند همزمان در المپیک حضور داشته باشند.

عباسی تصریح کرد: نوشاد عالمیان بعد از ۵۲ سال در مسابقات المیپک آسیایی جاکارتا نوشاد توانست کسب مدال کند، در ادامه نیما عالمیان موفق به کسب سهمیه در المپیک توکیو شد و به‌عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات حضور داشت.

دانش‌آموخته حقوق و فعال فرهنگی یادآور شد: همه بازی را تماشا کردند اینکه داور به کرات خطای سرویس می‌گرفت، داور نقطه قوت نیما را کور کرد و او هم اعتراض به حق خود را با پرت کردن راکت نشان داد، از طرفی بودجه مالی جهت اعزام و حمایت از ورزشکاران و جذب اسپانسر بسیار مهم است.

وی ادامه داد: البته ما شاهد مدیریت خوب در فدراسیون هستیم و امیدواریم شاهد همدلی بیشتری باشیم، ایران در مسابقات قهرمانی آسیا روز گذشته با تیم قدرتمند هند برخورد کرد، با این حال بازی خوبی را شاهد بودیم ولی برد نه! ولی ایران توانست تیم هنگ هنگ را که از تیم هند هم قوی تر است شکست دهد‌.

عباسی با بیان اینکه ما برای اولین بار به‌عنوان ۶ تیم برتر دنیا در ورزش تنیس روی میز حاضر شدیم، اضافه کرد: امیدواریم شاهد اتفاقات خوب بیشتری باشیم، تا دل مردم در این شرایط بد اقتصادی شاد شود.

مشاور عالی حقوقی فدراسیون تنیس روی میز گفت: نگاهمان به ورزش باید نگاه والایی باشد یعنی صرف هزینه را به‌عنوان سرمایه‌گذاری بدانیم چرا که این ورزشکاران با قهرمانی بالای سر بردن پرچم ایران حس غرور را به همه هموطنان القا می‌کنند، نیما و نوشاد عالمیان الگو هستند، امیدواریم مسئولان نیز از این ورزشکاران بیشتر حمایت کنند‌ تا این جوانان انگیزه بیشتری کسب کنند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.