تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر : 9113

فراخوان بنیاد مکتب حاج قاسم برای نجات جان بیماران

فراخوان بنیاد مکتب حاج قاسم برای نجات جان بیماران

پویش اهدای خون در سراسر کشور همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود. به گزارش ریحان نیوز، بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل انتقال خون مازندران، پویش اهدای خون با شعار به نیت حاج قاسم و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها از روز شنبه یازدهم دی ماه در سراسر

پویش اهدای خون در سراسر کشور همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش ریحان نیوز، بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل انتقال خون مازندران، پویش اهدای خون با شعار به نیت حاج قاسم و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها از روز شنبه یازدهم دی ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

بر این اساس ، با توجه به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت جانسوز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و فراخوان پویش اهدای خون از سوی بنیاد مکتب حاج قاسم ، تمامی مراکز اهدای خون در سراسر کشور آمادگی خدمت رسانی به مردم قدرشناس ایران را دارد.

در آغاز فصل سرما هستیم و در این ایام نیازمند استمرار همراهی مردم جهت اهدای خون برای نجات جان بیماران هستیم و این پویش بزرگ می‌تواند به افزایش ظرفیت‌های ذخایر خون کمک قابل توجهی کند.

حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ارشد جبهه مقاومت و مرد میدان ، قطره قطره خون خود را برای آرامش و امنیت این آب و خاک فدا کرد و حالا در ایام شهادت او، انتظار داریم مردم سراسر کشور با یاد و نام حاج قاسم به کمک بیماران نیازمند به خون بیایند تا لبخند نجات بیماران را به لبخند آن سردار آسمانی و عزیز مردم ایران پیوند بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.