تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
کد خبر : 609

بررسی موانع پیش روی راه اندازی شهرک‌های صنفی

بررسی موانع پیش روی راه اندازی شهرک‌های صنفی

استاندار مازندران با اشاره به راه اندازی شهرک‌های صنفی بر لزوم بستر سازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید کرد. احمد حسین زادگان در شانزدهین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران با اشاره به لزوم راه اندازی شهرک‌های صنفی گفت: در مدت دو هفته تکلیف شهرک‌های صنفی با در نظر گرفتن تسهیلات کمکی تعیین

استاندار مازندران با اشاره به راه اندازی شهرک‌های صنفی بر لزوم بستر سازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید کرد.

احمد حسین زادگان در شانزدهین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران با اشاره به لزوم راه اندازی شهرک‌های صنفی گفت: در مدت دو هفته تکلیف شهرک‌های صنفی با در نظر گرفتن تسهیلات کمکی تعیین می‌شود.
استاندار مازندران با بیان اینکه به دلیل عدم کاربری اراضی و یا کم کاری دستگاه‌های اجرایی و نبود حمایت‌های مالی راه اندازی شهرک‌های صنفی انجام نشده افزود: همه اصناف، فعالان خصوصی و نیز خدماتی در راه اندازی این شهرک‌ها باید نقش پررنگی داشته باشند.
حسین زادگان همچنین بر رعایت مسائل آلایندگی و بومگردی مناطق در ایجاد شهرک‌های صنفی تاکید کرد.
استاندار مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: با وجود راه اندازی شهرک پایانه‌ای برنج همچنان در رونق کسب و کار با چالش روبرو هستیم.
رییس شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران نیز گفت: در این جلسه موضوعات مختلف برنامه ریزی در صدور مجوز و نیز راه اندازی شهرک‌های صنفی بحث و بررسی شد.
غلامی راد در اين نشست به آخرين وضعيت بودجه سال 98 استان اشاره و بیان کرد: جمع كل اعتبار استان 15 هزار ميليارد ريال بود كه تا كنون 41/5 در صد آن تخصيص يافت .
دبير شوراي برنامه ريزي و توسعه استان همچنين از تخصيص 2000 ميليارد ريالي  طرح هاي ملي استاني شده خبر داد و گفت: تاكنون 29 درصد از اين اعتبار به استان تخصيص يافت.
او با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی توزیع شده و هزارمیلیارد ریال اعتبار نیز از ردیف‌های مختلف بحران تصویب شد گفت: از این میزان ۴۵ درصد اعتبارات تاکنون اختصاص یافت.
رییس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران با اشاره به عملکرد دستگاه‌ها در بحث گازرسانی و قیر تصریح کرد: ۱۵ هزار میلیارد ریال در گازرسانی روستایی در نظر گرفته شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.