تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۵۰
کد خبر : 22996

یوسف یوسفی

روز قدس نماد وحدت و عدالت خواهی در مازندران

روز قدس نماد وحدت و عدالت خواهی در مازندران
روز قدس نماد وحدت، عدالت خواهی و اعتراض امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین است.

به گزارش ریحان نیوز، همه مسلمانان انتظار آزادی بیت المقدس را می‌کشند و برای رهایی مردم مظلوم فلسطین از هر طریقی می‌کوشند و فلسطینی‌ها می‌خواهند صدای مظلومیتشان را به گوش جهانیان برسانند و روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و دیگر کشور‌های اسلامی است

تنها رمز نابودی اسرائیل اتحاد امت اسلامی است و راهپیمایی روز قدس نشانگر اهمیت همین موضوع است.

امروز روز بانگ الله اکبر و روز صف‌آرایی حق بر باطل، روزی که همه امت اسلامی برای رهایی قدس شریف از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد بزرگ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار آمریکا را را فریاد خواهند زد.

مردم همیشه در صحنه و روزه دار استان مازندران، امروز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی ضد صهیونیستی قدس، آماده خلق حماسه‌ای دیگر هستند.

آنها امروز بار دیگر فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر خواهند داد و حمایت خود را از مردم مطلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

مردم مازندران امروز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ و در روز جهانی قدس، حماسه‌ای دیگر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین خلق کردند.

در روز جهانی قدس، مردم ولایتمدار و روزه دار استان مازندران همپای دیگر مردم انقلابی کشورمان به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی اعلام و بر حمایت از ملت مظلوم فلسططین تاکید کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس، امروز همزمان با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان، در ۵۸ نقطه استان مازندران برگزار شد.

مردم مومن و روزه دار دیار علویان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، القدس لنا و مرگ بر منافق حمایت خود را از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام کردند.

گزارش خبرنگاران ما از مناطق مختلف استان حاکیست امروز جمعیت حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس در مازندران بی نظیر بود و امت خداجوی مازندران، پرشورتر از همیشه به خیابان‌ها آمدند و بر حمایت از رهنمود‌های امام خمینی (ره) در حمایت از فلسطین و قدس شریف و منویات مقام معظم رهبری در مبارزه با رژیم غاصب اشغالگر قدس تاکید کردند.

راهپیمایان در پایان مراسم راهپیمایی امروز به مصلا‌ها و محل‌های برگزاری نماز عبادی – سیاسی جمعه رفتند تا در بیست و پنجمین روز ماه رمضان، ضمن گوش دادن به سخنرانی مراسم روز جهانی قدس به راز و نیاز به درگاه الهی و اقامه نماز جمعه بپردازند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.