تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد خبر : 834

بهره برداری ۱۱ واحد صنعتی دهه فجر در مازندران

بهره برداری ۱۱ واحد صنعتی دهه فجر در مازندران

دهه فجر امسال ۱۱ واحد صنعتی در مازندران بهره‌برداری می‌شود.   معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۱۱ واحد صنعتی دهه فجر امسال در شهرستان‌های بابل، آمل، محمودآباد، قائمشهر، نکاء، ساری و سوادکوه به بهره‌برداری می‌رسد.  یوسف نژاد سرمایه گذاری اجرای این طرح‌ها را ۴۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:

دهه فجر امسال ۱۱ واحد صنعتی در مازندران بهره‌برداری می‌شود.

 

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۱۱ واحد صنعتی دهه فجر امسال در شهرستان‌های بابل، آمل، محمودآباد، قائمشهر، نکاء، ساری و سوادکوه به بهره‌برداری می‌رسد. 

یوسف نژاد سرمایه گذاری اجرای این طرح‌ها را ۴۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: نیمی از این سرمایه گذاری‌ها از بخش خصوصی و بقیه هم از تسهیلات بانکی تامین شد.

به گفته وی با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۳۳۷ نفر در بخش‌های ادوات کشاورزی، تولید فلزات، لوازم بهداشتی و پلاستیکی، پوشاک، سفال و صنایع غذایی و رنگ شغل ایجاد می شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت مازندران با اشاره به وجود ۲ هزار طرح صنعتی نیمه تمام در استان و تاکید ویژه این وزارتخانه بر تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد گفت:: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها به ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.