تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 873

تشدید مقابله با مگس میوه در مازندران

تشدید مقابله با مگس میوه در مازندران

مقابله با آفت مگس میوه به منظور پیشگیری از خسارت محصولات باغی تابستانه از اسفند با شدت بیشتری انجام می‌شود. معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: مقابله با آفت مگس میوه به منظور پیشگیری از خسارت محصولات باغی تابستانه، از اسفند با شدت بیشتری انجام می‌شود. بهادری با بیان اینکه با مهار مگس

مقابله با آفت مگس میوه به منظور پیشگیری از خسارت محصولات باغی تابستانه از اسفند با شدت بیشتری انجام می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: مقابله با آفت مگس میوه به منظور پیشگیری از خسارت محصولات باغی تابستانه، از اسفند با شدت بیشتری انجام می‌شود.
بهادری با بیان اینکه با مهار مگس میوه امسال کمترین خسارت به محصولات باغی مازندران وارد شد افزود: برای مقابله با این آفت، ۶ هزار برنامه آموزشی و ترویجی برای باغداران استان برگزار شد.
وی ابلاغ دستورالعمل فنی مقابله با آفت مگس میوه را بسیار مهم دانست و افزود: ۱۳۰ هزار هکتار باغ با ۲۸۵ ایستگاه پیش آگاهی در مازندران برای بررسی جمعیت مگس میوه و زاد و ولد آن پایش می‌شوند.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه تا نیمه اول دی از غرب تا شرق استان در تله‌ها شکار مگس میوه مدیترانه‌ای به صورت محدود مشاهده شد، تصریح کرد: شهرستان‌های ساری، بهشهر و قائمشهر بیشترین شکار مگس میوه را در تله‌های فرمونی داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.