تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
کد خبر : 978

۲۸ بهمن آغاز جشنواره موسیقی فجر

۲۸ بهمن آغاز جشنواره موسیقی فجر

مازندران از ۲۸ بهمن بمدت سه روز میزبان جشنواره ملی موسیقی فجر است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری سی و پنجمین جشنواره ملی موسیقی فجر در تهران اشاره کرد و گفت: مازندران در این دوره از جشنواره میزبان ۵ گروه موسیقی است. عباس زارع افزود: این جشنواره از ۲۸ تا ۳۰ بهمن

مازندران از ۲۸ بهمن بمدت سه روز میزبان جشنواره ملی موسیقی فجر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری سی و پنجمین جشنواره ملی موسیقی فجر در تهران اشاره کرد و گفت: مازندران در این دوره از جشنواره میزبان ۵ گروه موسیقی است.
عباس زارع افزود: این جشنواره از ۲۸ تا ۳۰ بهمن در ساری برگزاری می‌شود.
او به اجرای این جشنواره و گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره اشاره کرد و گفت: شهاب مظفری خواننده پاپ در روز دوشنبه ۲۸ بهمن در دو سانس ۱۸ و ۲۱، گروه سنتی تنبور دالاهو به سرپرستی هوشنگ امیریان در روز سه شنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۸، گروه محلی مازرون به سرپرستی رضا دیوسالار سه شنبه ۲۹ بهمن ساعت ۲۱، گروه محلی کایر به سرپرستی سید جمال محمدی چهارشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۸ و گروه سنتی اقبال آذر به سرپرستی سبحان مهدی پور ساعت ۲۱ چهارشنبه در سالن هلال احمر ساری روی صحنه می‌روند.
زارع افزود: علاقمندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.iranconcert.com بلیط مورد نیاز خود را خریداری کنند.
اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پنجشنبه اول اسفند در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.