تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
کد خبر : 1102

آیت الله طبرسی نماد اخلاق و رحمت الهی

آیت الله طبرسی نماد اخلاق و رحمت الهی

نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری در نکا: آیت الله طبرسی به عنوان پدری دلسوز برای مردم استان و اخلاق او نمادی از رحمت الهی بود. حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی در مراسم بزرگداشت هفتمین روز در گذشت آیت الله طبرسی در زادگاهش روستای سوچلما از بخش هزار جریب نکا با اشاره به

نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری در نکا: آیت الله طبرسی به عنوان پدری دلسوز برای مردم استان و اخلاق او نمادی از رحمت الهی بود.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی در مراسم بزرگداشت هفتمین روز در گذشت آیت الله طبرسی در زادگاهش روستای سوچلما از بخش هزار جریب نکا با اشاره به نقش معنوی آیت الله طبرسی در بیش از ۴ دهه در مازندران از او به عنوان خادم سنگربان دین در جهت اشاعه فرهنگ ناب یاد کرد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری از مرحوم آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه مازندران به عنوان پدری دلسوز برای مردم استان یاد کرد و افزود: اخلاق او نمادی از رحمت الهی بود و همواره شأن و جایگاه نمایندگی ولی امر مسلمین و نیز امامت جمعه را بدرستی حفظ کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در ادامه بیان کرد: استقامت و تلاش او در بیش از ۴ دهه در سنگر نماز جمعه از او به عنوان سنگربانی امین و پدری مهربان و دلسوز جامعه ساخت که مردم قدر شناس مازندران هیچگاه خدماتش را به فراموشی نخواهند سپرد.
او با اشاره به اینکه عالمان دین همواره در فراز و نشیب‌های تاریخ اسلام و انقلاب کمتر هستند از ایشان بعنوان مشعل داری راه بلد برای مردم یاد کرد و تصریح کرد: امثال او همواره راهنمایی مردم ولایت مدار بودند که در پی هدایت‌های آن‌ها در مقابل هجمهه‌های دشمنان خم به ابرو نیاوردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.