تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 1070

تعیین بیش از ۳ هزار شعبه اخذ رای برای 9 حوزه انتخابیه

تعیین بیش از ۳ هزار شعبه اخذ رای برای 9 حوزه انتخابیه

۳ هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای در ۹ حوزه انتخابیه مازندران در نظر گرفته شده است. دبیر ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد 2454 شعبه ثابت و

۳ هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای در ۹ حوزه انتخابیه مازندران در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد 2454 شعبه ثابت و 626 شعبه سیار است.
مهدی محمدی گفت: آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات به نسبت دوره قبل 32 شعبه بیشتر است.
محمدی بیان کرد: حدود 60 هزار نفر از هیات های اجرایی و امنیتی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.
او درباره روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران افزود: آمادگی صد درصدی برای برگزاری انتخابات مجلس در سراسر استان وجود دارد.
دبیر ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه یک نفر به لیست نامزد‌ها در استان اضافه شده است، گفت: تعداد نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ۱۵۲ نفر رسیده است.
محمدی بیان کرد: همچنین تعداد ۹۱ نفر از کاندیدا‌ها تاکنون از انتخابات انصراف دادند.
او با تاکید بر اینکه نامزد‌های انتخابات قانون را ملاک عمل قرار دهند، خاطرنشان کرد: اعضای ستاد‌های انتخاباتی از نصب پوستر و بنر در اماکن عمومی پرهیز کنند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 2 اسفند در سراسر کشور برگزار می شود و مازندران ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.