تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
کد خبر : 1155

دستگیری کلاهبرداران در ساری و نکا

دستگیری کلاهبرداران در ساری و نکا

۲ نفر با خرید و فروش طلا و سکه و گوشی تلفن همراه اقدام به کلاهبرداری سریالی در شهر‌های ساری و نکا می‌کردند دستگیر شدند. فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری سریالی در حوزه خرید و فروش طلاجات در شهرستان ساری از صنف زرگران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار

۲ نفر با خرید و فروش طلا و سکه و گوشی تلفن همراه اقدام به کلاهبرداری سریالی در شهر‌های ساری و نکا می‌کردند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری سریالی در حوزه خرید و فروش طلاجات در شهرستان ساری از صنف زرگران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
سردار سید محمود میرفیضی افزود: با انجام تحقیقات پلیس از مالباختگان، کارآگاهان دریافتند، متهم به کلاهبرداری اهل شیراز و ساکن ساری پس از جلب اعتماد کسبه صنف طلافروشان، اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است.
او از دستگیری کلاهبردار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی در ساری که اقدام به کلاهبرداری سریالی با خرید و فروش طلا و سکه می‌کرد، خبر داد وگفت: متهم در بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه پلیس منکر ارتکاب هرگونه بزه انتسابی شد، اما در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری در خرید و فروش طلا و سکه اقرار کرد.
فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که به بهانه خرید اقساطی گوشی تلفن‌های هوشمند از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
او گفت: متهم که نخست منکر هر گونه ارتکاب جرمی بود، در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۳۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به بهانه فروش گوشی تلفن همراه در شبکه‌های اجتماعی از شهروندان اعتراف کرد.
سردار میرفیضی از تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان پس از تکمیل تحقیقات با قرار مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.