تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 1339

کشف ۲۰ هزار ماسک بهداشتی احتکارشده

کشف ۲۰ هزار ماسک بهداشتی احتکارشده

ماموران انتظامی ۲۰ هزار ماسک بهداشتی احتکار شده در مازندران کشف و ضبط کردند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در راستای مقابله با احتکار کالا‌های سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کروناویروس در سطح استان، طرح ضربتی بازدید از صنوف، انبارها، داروخانه‌ها و نشانگاه‌های اقتصادی با همکاری پلیس آگاهی، مرجع قضائی، سازمان تعزیرات

ماموران انتظامی ۲۰ هزار ماسک بهداشتی احتکار شده در مازندران کشف و ضبط کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در راستای مقابله با احتکار کالا‌های سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کروناویروس در سطح استان، طرح ضربتی بازدید از صنوف، انبارها، داروخانه‌ها و نشانگاه‌های اقتصادی با همکاری پلیس آگاهی، مرجع قضائی، سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی افزود: در این طرح که با هدف بازدید از صنوف، انبارها، داروخانه‌ها و نشانگاه‌های اقتصادی به مرحله اجرا در آمده طی چند روز گذشته بیش از ۲۰ هزار ماسک بهداشتی در سطح استان کشف شد.
او از کشف ۲۳۶ عدد ژل ضد عفونی کننده به همراه ۳۵۰ شیشه الکل صنعتی، ۱۷ قوطی ۵۰۰ سی سی مواد ضد عفونی کننده، ۲ هزار و ۳۰۰ جفت دستکش بهداشتی و ۲ هزار و ۶۵۰ عدد قرص ضد تهوع مربوط به کروناویروس از ۴ واحد صنفی داروخانه و ۷ فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی خبر داد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری بیش از ۱۰ متهم به احتکار خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ساداتی گفت: ماسک های کشف شده برای توزیع در سطح داروخانه ها و عرضه لوازم بهداشتی تحویل دانشگاه علوم پزشکی می شود و با حضور دستگاه قضا این ماسک ها توزیع خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.