تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر : 1500

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در ساری

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در ساری

با متلاشی شدن باند سارقان خودرو ۶ دستگاه خودرو سرقتی در ساری کشف و ضبط شد. رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان ساری با شیوه و شگرد خاص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت. سرهنگ

با متلاشی شدن باند سارقان خودرو ۶ دستگاه خودرو سرقتی در ساری کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان ساری با شیوه و شگرد خاص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات دریافتند، سارقان پس از سرقت خودرو‌ها و انتقال آن به یک سوله در حاشیه شهر، اقدام به اوراق خودرو‌ها می‌کنند.
او گفت: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با شناسایی ۴ متهم به سرقت خودرو آنان را که به صورت باندی فعالیت داشتند، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ تقدیسی از شناسایی محل دپو و اوراق خودرو‌های سرقتی در یکی از مناطق خارج شهر خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائی در بازرسی از این محل ۶ دستگاه خودرو مسروقه شامل ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ یک دستگاه پژو پارس، ۲ دستگاه مزدا وانت و یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی مازندران از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون ۸۵ درصد سرقت خودرو‌ها در شهرستان ساری کشف شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.