تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
کد خبر : 1583

برای مقابله با کرونا، کمترین کوتاهی را نخواهم پذیرفت

برای مقابله با کرونا، کمترین کوتاهی را نخواهم پذیرفت

استاندار مازندران بر تشدید نظارت بر بازار و تردد‌های شهری در روز‌های باقی مانده سال تاکید کرد. احمد حسین زادگان امروز جمعه در جلسه ستاد مبارزه با شیوع کرونای استان در ساری، به ارزیابی وضعیت موجود استان پرداخت و تاکید کرد: کمترین کوتاهی را برای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا نخواهم پذیرفت، این مصوبات

استاندار مازندران بر تشدید نظارت بر بازار و تردد‌های شهری در روز‌های باقی مانده سال تاکید کرد.

احمد حسین زادگان امروز جمعه در جلسه ستاد مبارزه با شیوع کرونای استان در ساری، به ارزیابی وضعیت موجود استان پرداخت و تاکید کرد: کمترین کوتاهی را برای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا نخواهم پذیرفت، این مصوبات با سلامت مردم پیوند خورده است. ‎
وی بر تشدید نظارت بر بازار و تردد‌های شهری در روز‌های باقی مانده پایان سال تاکید کرد و افزود: نگرانی ما تنها سفر به مازندران نیست و تردد‌های شهری و بین شهری هم باید متوقف شوند.
وی تصریح کرد: کادر درمانی درگیر با کرونا در این روز‌های سخت باید حمایت و تشویق شوند که این مهم در روز‌های پایانی سال محقق خواهد شد.
استاندار مازندران با تاکید بر تشدید نظارت جدی بر اماکنی که کانون شیوع ویروس هستند افزود: با تشکیل قرارگاه فرماندهی ستاد مقابله با کرونا، اجرای تمامی مصوبات ستاد و هرگونه کم کاری را لحظه به لحظه پیگیر خواهیم بود.
حسین زادگان خاطر نشان کرد: اجرای دقیق و منظم نظارت بر بازار، جلوگیری از شکل گیری اجتماعات، توجه به ضدعفونی اماکن عمومی و خدماتی، کاهش تردد‌های شهری و بین شهری، تامین اقلام دارویی و بهداشتی مراکز درمانی، اجرای قرنطینه و بازگشت مسافران، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی و رصد لحظه به لحظه موقعیت مکانی و اجتماعی کرونا در مازندران از جمله مواردی است که اساس فعالیت قرارگاه فرماندهی مبارزه با کرونا خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.