تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴
کد خبر : 1553

برگزاری جشنواره خدمت با هدف محرومیت زدایی

برگزاری جشنواره خدمت با هدف محرومیت زدایی

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران: جشنواره خدمت با هدف معرفی الگوهای برتر خدمت به نیازمندان و فعالیت‌های تخصصی خادمیاران سراسر کشور در حال برگزاری است. سهیل صالحی با اشاره به برگزاری جشنواره خدمت در آستان قدس رضوی گفت: این جشنواره فرصت مغتنمی برای ارائه راهکارها و الگوهای برتر در بخش محرومیت

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران: جشنواره خدمت با هدف معرفی الگوهای برتر خدمت به نیازمندان و فعالیت‌های تخصصی خادمیاران سراسر کشور در حال برگزاری است.

سهیل صالحی با اشاره به برگزاری جشنواره خدمت در آستان قدس رضوی گفت: این جشنواره فرصت مغتنمی برای ارائه راهکارها و الگوهای برتر در بخش محرومیت زدایی و فرهنگی برای خدمت به نیازمندان و محرومان است.

او با اشاره به ارسال بیش از ۱۰۰۰ اثر از مازندران به این جشنواره افزود: خادمیاران بدون هیچ محدودیتی می توانند آثار الگویی و برتر خود در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی، هنری، علمی، اقتصادی و محرومیت زدایی و سایر بخش های تخصصی را به جشنواره خدمت ارسال کنند.

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با بیان اینکه این جشنواره به‌صورت هر شش ماه یک‌بار برگزار می شود گفت: آثار ارسال‌شده در این جشنواره در دو بخش داوری مردمی و داوری تخصصی ارزیابی می‌شوند و آثار برتر  در سطح استانی و ملی مورد تقدیر می‌شوند.

صالحی بیان کرد: در جشنواره خدمت تمرکز بر کیفیت خدمت می باشد و این فرصت برای کلیه خادمیاران سراسر کشور بوجود آمد تا الگوهای برتر ارائه شده در جشنواره را پس از داوری و انتشار، به عنوان طرح زیبا و برتر در محل سکونت و شهر خود در جهت محرومیت زدایی اجرا کنند.

مسئول جشنواره خدمت مازندران یادآور شد: بیش از ۱۵ هزار خادمیار در ۲۵۹ کانون تخصص و ۲۴۶ کانون محلی در بخش های مختلف به محرومان خدمت رسانی می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.