تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
کد خبر : 1550

بسیج همگانی برای مقابله با شیوع کرونا در آستانه نوروز

بسیج همگانی برای مقابله با شیوع کرونا در آستانه نوروز

استاندار مازندران گفت: تب سنجی در مبادی ورودی استان با جدیت باید انجام شود. حسین زادگان با تاکید بر این که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تب سنجی در مبادی ورودی استان با جدیت باید انجام شود از فرمانداران شهرستان‌ها خواست با در نظر گرفتن مکانی برای قرنطینه در مبادی ورودی استان از وارد

استاندار مازندران گفت: تب سنجی در مبادی ورودی استان با جدیت باید انجام شود.

حسین زادگان با تاکید بر این که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تب سنجی در مبادی ورودی استان با جدیت باید انجام شود از فرمانداران شهرستان‌ها خواست با در نظر گرفتن مکانی برای قرنطینه در مبادی ورودی استان از وارد شدن نمونه‌های مشکوک به کرونا به استان جلوگیری کنند.
وی تاکید کرد: چنانچه نمونه‌های مشکوک به کرونا وارد استان شدند در بدو ورود به استان با هزینه خود برای ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند و وسایل نقلیه آن‌ها ضبط می‌شود.
استاندار مازندران با اشاره به این‌که در آستانه نوروز برخی از مشاغل مانند دست فروشان، مجاز به انجام هیچ گونه فعالیتی نیستند گفت: تمام تابلو‌های تبلیغاتی شهری برای اطلاع رسانی و مقابله با کرونا باید استفاده شوند.
حسین زادگان با خاص خواندن شرایط کنونی استان و کشور، از مدیران استانی خواست برای کاهش مراجعات غیر ضروری، فعالیت‌های الکترونیکی خود را گسترش دهند..
استاندار همچنین از صدا و سیما خواست فعالیت‌های پیشگیرانه نیرو‌های بسیجی و دهیاران در مقابله با کرونا را نیز گسترده‌تر انعکاس دهند.
حسین زادگان در خصوص ادامه فعالیت واحد‌های صنفی هم گفت: برنامه‌ای برای تعطیلی دائم بازار تا پایان سال نداریم و تصمیم گیری برای تعطیلی بازار براساس شرایط موجود اتخاذ و با اتخاذ تصمیمات سخت گیرانه تری اعمال می‌شود.
استاندار تاکید کرد که اجرای هر گونه برنامه فرهنگی در اماکن و بقاع متبرکه مطلقا” ممنوع است.
وی خاطر نشان کرد: هر فروشگاهی اعم از سوپر مارکت‌ها و نانوایی‌ها که ملاحظات بهداشتی در آن‌ها رعایت نشود و در جلوی گیشه حفاظ بهداشتی ندارند باید پلمپ شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.