تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد خبر : 1529

کشف ۴۱ هزار عدد مواد محترقه در بابل

کشف ۴۱ هزار عدد مواد محترقه در بابل

به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ۴۱ هزار عدد مواد محترقه در بابل کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت : در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام تحقیقات

به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ۴۱ هزار عدد مواد محترقه در بابل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت : در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.
سرهنگ سیدمحسن جعفری افزود : هماهنگی مرجع قضایی ، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت این فرد ۴۱ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.
او با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روز‌های پایانی سال به جد برخورد می‌کند.
سرهنگ جعفری از شهروندان، خواست: برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.