تاریخ انتشار : جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
کد خبر : 1808

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا دعوت حق را لبیک گفت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا دعوت حق را لبیک گفت

حجت الاسلام سیف الله سهرابی روز گذشته بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت. حجت الاسلام «سیف الله سهرابی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا بعد از سال‌ها خدمت صادقانه روز گذشته بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت. حجت الاسلام سیف الله سهرابی سالها در استان‌های مختلف به عنوان مدیرکل

حجت الاسلام سیف الله سهرابی روز گذشته بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

حجت الاسلام «سیف الله سهرابی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا بعد از سال‌ها خدمت صادقانه روز گذشته بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی سالها در استان‌های مختلف به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، گلستان و خراسان شمالی و سالها نیز بعنوان مدیر پرتوان اداره تبلیغات اسلامی در استانهای گلستان و مازندران مشغول خدمت صادقانه به ساحت مقدس قرآن و اهل بیت و وقف و امور خیریه بوده است.

حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران این حادثه اسفبار را به خانواده بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی تسلیت و تعزیت عرض کرد و گفت : امیدوارم خداوند متعال این سرباز ولایت را مشمول لطف و رحمت خاصه و روح ورضوان الهی قرار داده و به بازماندگان وهمسنگران صبر جمیل و اجر جزیل، حسن عاقبت وعمر بابرکت عنایت فرماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.