تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
کد خبر : 1955

تخریب ۹۴ بنای غیرمجاز در قائم‌شهر

تخریب ۹۴ بنای غیرمجاز در قائم‌شهر

۹۴ مورد بنای غیرمجاز به مساحت ۱۶ هزار و ۸۰۷ متربع در زمین‌های کشاورزی شهرستان قائم شهر تخریب و به چرخه تولید بازگشت. مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر گفت: برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی، ۹۴ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح ۱۶ هزار و ۸۰۷ مترمربع زمین‌های

۹۴ مورد بنای غیرمجاز به مساحت ۱۶ هزار و ۸۰۷ متربع در زمین‌های کشاورزی شهرستان قائم شهر تخریب و به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر گفت: برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی، ۹۴ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح ۱۶ هزار و ۸۰۷ مترمربع زمین‌های کشاورزی این شهرستان‌قلع و قمع و تخریب شد.

مجید جعفری با بیان اینکه بیشترین تخلفات مربوط به قطعه‌بندی و دیوارکشی و تفکیک زمین‌های کشاورزی است، افزود: پارسال ۴۱ مورد تخریب داوطلبانه، ۲۳ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ در ۱۴ هزار و ۸۶۹ مترمربع و ۲۳ مورد اجرای حکم قلع و قمع قطعی در یک هزار و ۹۲۸ مترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان انجام شد و این زمین‌ها به چرخه تولید بازگشت.

او با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی با هر‌گونه ساخت‌ و‌ ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه و یکی از ارکان اقتصاد‌ مقاومتی را تهدید کند قاطعانه اعمال قانون می‌کند، گفت: کشاورزان و باغداران بدون اخذ مجوزهای قانوني نسبت به تغيير كاربري اراضي زراعی و باغی خود اقدام نکنند و قبل از هر‌گونه اقدام برای دريافت مشاوره به این مدیریت و مراكز جهاد كشاورزي مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.