تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
کد خبر : 2637

اطلاعیه ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران

اطلاعیه ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران : ⭕️ ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۱۵۲ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران :

⭕️ ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۱۵۲ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

⭕️ هم اکنون ۵۷۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

?ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ماه، آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام اصناف و صنایع است. پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرفه و مشاغلی که ثبت‌نام نکرده‌اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

?توصیه می کنیم همچنان از تجمعات و خروج غیر ضرور از منزل پرهیز شود تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم. ممکن است بسیاری از ما ناقل بدون علامت باشیم و بدون آنکه از این مسئله اطلاع داشته باشیم باعث انتقال بیماری شویم.

?اگر مجبور شدید برای تهیه نیازهای روزانه تان وارد مراکز خرید‌ و فروشگاه ها شوید، از دست زدن به وسایل قفسه ها و اجناس بدون دستکش اجتناب کنید و سعی کنید هنگام پرداخت از کارت های عابر بانک استفاده کنید.
قبل از ورود به این مکان ها از دستکش و ماسک استفاده کنید و بعد از خارج شدن از این فروشگاه ها آنها را داخل یه سطل در دار بیاندازید.
هنگام خرید توجه داشته باشید که فاصله لازم را با فروشنده و سایرین رعایت کنید.

? شکستن زنجیره انتقال وظیفه همه ماست
?️در خانه بمانیم تا زودتر دوباره دور هم باشیم
⚠️خطر ابتلا به کرونا جدی است

 

#کرونا_را_شکست_می_دهیم
#هر_خانه_یک_پایگاه_سلامت
#روابط_عمومی_دانشگاه_علوم_پزشکی_مازندران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.