تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 2907

دستگیری قاتل خانوادگی در کمتر از ۳۰ دقیقه در بابلسر

دستگیری قاتل خانوادگی در کمتر از ۳۰ دقیقه در بابلسر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری عامل قتل خانوادگی ۲ زن و مصدومیت ۲ دختر در کمتر از ۳۰ دقیقه در بابلسر خبر داد. به گزارش ریحان نیوز ، سرهنگ سیدجعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به جرح

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری عامل قتل خانوادگی ۲ زن و مصدومیت ۲ دختر در کمتر از ۳۰ دقیقه در بابلسر خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز ، سرهنگ سیدجعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستا‌های بخش بهنمیرشهرستان بابلسر بلافاصله ماموران گشت انتظامی بخش به محل حادثه اعزام شدند.
او افزود: در این حادثه که ساعت حدود ۷ و ۴۵ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست، فردی ۵۲ ساله با ورود به منزل مادر همسر خود در یکی از روستا‌های بخش بهنمیر با اسلحه  به سمت وی و همچنین همسر خود که در محل حضور داشت شلیک کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: متهم پس از این اقدام، بلافاصله با مراجعه به منزل خود در یکی دیگر از روستا‌های بخش به سمت ۲ دختر ۱۷ و ۱۴ ساله خودش تیراندازی وآنان را مجروح و از محل متواری شد.
سرهنگ ساداتی افزود: متهم پس از این جنایت هولناک که منجر به مرگ همسر ۴۷ ساله اش و مادر ۷۰ ساله همسرش شده بود از محل متواری شد.
او گفت : با وقوع این جنایت ماموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس آگاهی در اقدامی پلیسی وعملیاتی قاتل را در کمتر ۳۰ دقیقه دستگیر کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از تشکیل پرونده قضائی برای متهم به قتل خبر داد و افزود: با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بابلسر موضوع در دست بررسی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.