تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۰
کد خبر : 2952

توزیع ۲۶۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در مازندران

توزیع ۲۶۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران از توزیع ۲۶۶ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان خبر داد.   به گزارش ریحان نیوز ، سردار محمدحسین بابایی با اشاره به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد، از توزیع ۲۶۶ هزار و ۷۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر

فرمانده سپاه کربلای مازندران از توزیع ۲۶۶ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان خبر داد.

 

به گزارش ریحان نیوز ، سردار محمدحسین بابایی با اشاره به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد، از توزیع ۲۶۶ هزار و ۷۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: کمک‌های مردمی با مدیریت سپاه و همدلی استانداری، فرمانداران و همه مسئولان به نیازمندان تحویل شد.
او با بیان اینکه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، ۵ هزار و ۶۰۳ کارت هدیه هم به نیازمندان اهدا شد، افزود: بیش از ۹ میلیارد ریال خدمات دیگر نظیر پرداخت اقساط، اجاره بها و پرداخت قبوض هم به نیازمندان ارائه شده است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مومن مازندران در قالب رزمایش کمک مومنانه را بیش از ۱۵۷ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال برشمرد.
سردار بابایی با اشاره به اینکه ۲۵ هزار و ۲۶۶ جهادگر بسیجی در رزمایش کمک مومنانه شرکت داشتند، اعلام کرد: ۶ هزار و ۳۳۵ خیر هم در این رزمایش سهم بسزایی داشتند.
او به نقش مردم مازندران در سه ماه بحران کرونا اشاره کرد و افزود : مازندران بعد از تهران بیشترین سبد کالا را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داد.
فرمانده سپاه کربلای مازندان با بیان اینکه همدلی که بین مسئولان مازندران و مردم برای رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت بی نظیر بود، افزود: هماهنگی و هم افزایی که در استان ایجاد شد، مردم پای کار آمدند و توانستند سه مرحله از رزمایش کمک مومنانه را در مازندران به نحو احسن اجرا کنند.
سردار بابایی در ادامه به نقش طلبه‌های جهادی در دفن اموات کرونایی هم اشاره کرد و گفت: حضور ۱۷۰ طلبه جهادگر خطرپذیر در دفن اموات کرونایی قابل تقدیر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.