تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 3032

برگزاری ترم تابستانی دانشگاه پیام نور به شکل الکرونیکی

برگزاری ترم تابستانی دانشگاه پیام نور به شکل الکرونیکی

دانشجویان دانشگاه پیام نور مازندران دروس نظری خود را می‌توانند در ترم تابستان بصورت الکترونیکی بگذرانند. به گزارش ریحان نیوز ، رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه این دانشگاه در ترم جاری تمامی کلاس‌ها و آزمون‌های خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا به شکل الکترونیکی برگزار کرد، گفت: دانشگاه پیام نور مازندران

دانشجویان دانشگاه پیام نور مازندران دروس نظری خود را می‌توانند در ترم تابستان بصورت الکترونیکی بگذرانند.

به گزارش ریحان نیوز ، رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه این دانشگاه در ترم جاری تمامی کلاس‌ها و آزمون‌های خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا به شکل الکترونیکی برگزار کرد، گفت: دانشگاه پیام نور مازندران برای نخستین بار دروس نظری خود را در ترم تابستان بصورت الکترونیکی ارائه می‌دهد و دانشجویان می‌توانند هشت واحد را انتخاب واحد کنند.
حجت الاسلام شیخ الاسلامی زمان ثبت نام و انتخاب واحد را ۱۶ تا ۲۳ تیرماه اعلام کرد و افزود: از ۲۴ تیرماه تا ۲۴ مردادماه کلاس‌های الکترونیکی در سامانه آموزش الکترونیکی – دانشگاه پیام نور lms.pnu.ac.ir برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: امتحانات پایان ترم غیرحضوری برگزار می‌شود


رییس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: علاوه بر دانشجویان این دانشگاه، دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز این امکان را دارند که برای تسهیل در فارغ التحصیلی خود با در دست داشتن نامه از آموزش مرکز دانشگاهی خود، دروس باقیمانده را در این دانشگاه بگذرانند.

او با بیان اینکه همه این اقدامات برای عدم حضور فیزیکی دانشجویان در شرایط کرونایی است ادامه داد: آزمون‌های الکترونیکی ترم‌های تابستانی دانشگاه پیام نور نیز از ۲۶ مردادماه تا ۴ شهریور برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.