تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر : 3271

ادامه توهین افراد غیر بومی به مردم شمال

ادامه توهین افراد غیر بومی به مردم شمال

به گزارش ریحان نیوز عده‌ای از جوانان غیر بومی که به شهرستان رامسر سفر کرده بودند با تهیه و انتشار کلیپی در فضای مجازی، اقدام به توهین به مردم شمال کردند که موجی از اعتراضات مرمی را در پی داشت. فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: بعد از رویت این کلیپ در فضای مجازی، از طریق

به گزارش ریحان نیوز عده‌ای از جوانان غیر بومی که به شهرستان رامسر سفر کرده بودند با تهیه و انتشار کلیپی در فضای مجازی، اقدام به توهین به مردم شمال کردند که موجی از اعتراضات مرمی را در پی داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: بعد از رویت این کلیپ در فضای مجازی، از طریق پلیس فتا شهرستان و استان، کار شناسایی جدی این افراد را در دستور کار خود قرار دادیم.
سرهنگ قیصری افزود: بعد از تحقیقات اولیه مشخص شد که این افراد اهل جنوب کشور هستند که برای تفریح به شمال مسافرت کرده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با اشاره به اینکه این موضوع به صورت ویژه توسط نیروی انتظامی در حال پیگیری و بررسی می‌باشد تصریح کرد: مردم و افراد بومی از هرگونه اقدام خودداری کنند تا پلیس بتواند کار خود را انجام دهد.
یاداور می شوم مدتی قبل ، یکی از شهروندان تهرانی به مردم کلاردشت توهین کرده بود که در کمتر از ۴۸ ساعت توسط نیروهای اطلاعاتی و انتظامی دستگیر و روانه زندان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.