تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
کد خبر : 3356

حضور ۱۷ درصد دانش اموزان مازندران در مدارس

حضور ۱۷ درصد دانش اموزان مازندران در مدارس

به گزارش ریحان نیوز دیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه صبح امروز شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شیوع کرونا شرایط خاصی برای مدارس مازندران به وجود آورد گفت: بالاترین حضور دانش آموزان در مدارس مربوط به بخش بندپی غربی بابل با ۵۷ درصد و کمترین حضور هم مربوط به رامسر و

به گزارش ریحان نیوز دیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه صبح امروز شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شیوع کرونا شرایط خاصی برای مدارس مازندران به وجود آورد گفت: بالاترین حضور دانش آموزان در مدارس مربوط به بخش بندپی غربی بابل با ۵۷ درصد و کمترین حضور هم مربوط به رامسر و نور با ۲ درصد است و در ساری هم حدود ۷ درصد دانش آموزان در کلاس‌ها حاضر شدند.
سعدی پور با اشاره به اغاز پاییز و فصل سرما و نیز هشدار‌ها درباره آنفلوآنزا پیش بینی کرد: میزان حضور دانش اموزان در کلاس ها، همچنان روند کاهشی داشته باشد.

او همچنین درباره کمک به ۴۰ هزار دانش آموز محروم از ابزار‌های آموزشی مانند گوشی تلفن همراه افزود: با شناسایی این داشن آموزان، برای تهیه این وسایل اقدام شد که تاکنون ۲ هزار تبلت و گوشی میان آنان توزیع شد و برای بقیه نیز اقدام می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به نامنویسی ۲۷ هزار متقاضی وام ۲ میلیون تومانی خرید گوشی گفت: تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی این وام را دریافت کردند و پرونده بقیه نیز در بانک‌ها درحال بررسی است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به جذب این افراد بر اساس ماده ۲۸ قانون جذب و نیز برگزاری دوره‌های مهارت آموزی گفت: افرادی که پذیرش می‌شوند تا یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره‌های اموزشی را می‌گذرانند و پس از آن به عنوان معلم وارد سیستم آموزشی می‌شوند.
سعدی پور همچنین از اختصاص ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سرانه بهداشتی به مدارس مازندران خبر داد و افزود:این سرانه دیروز به حساب اموزش و پرورش واریز شد و به زودی در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.
او با اشاره به اجرای طرح کوچ، ویژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در مازندران مدارس گفت: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مربیان بهداشتی مدارس درحال اجراست که بر اساس نتایج آن، ۲۵درصد داشن اموزان استان اضافه وزن دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.