تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر : 3726

کرونایی شدن ۹۰ مازندرانی دیگر

کرونایی شدن ۹۰ مازندرانی دیگر

به گزارش ریحان نیوز در شبانه روز گذشته ۷۹بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و ۱۱بیمار جدید مبتلا به این ویروس، در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل، شناسایی و بستری شدند. بستری ۳۶۱بیمار کرونایی در مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته، ۷۹بیمار جدید

به گزارش ریحان نیوز در شبانه روز گذشته ۷۹بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و ۱۱بیمار جدید مبتلا به این ویروس، در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل، شناسایی و بستری شدند.

بستری ۳۶۱بیمار کرونایی در مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته، ۷۹بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه، بستری و ۸۴بیمار با بهبودی نسبی، برای ادامه درمان در منزل مرخص شدند.دکتر سیدعباس موسوی با اشاره به بستری ۳۶۱بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: در حال حاضر ۹۰بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مازندران قرار دارند.

بستری 108بیمار کرونایی در بابل

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۱بیمار مشکوک به کرونا، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بابل شناسایی و بستری شدند.

دکتر سیدفرزاد جلالی، از ترخیص ۱۹بیمار در این مدت از بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد و افزود: ۳۱بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

او همچنین به بستری ۱۰۸بیمار مبتلا به ویروس کرونا در چهار بیمارستان زیرپوشش این دانشگاه اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.