تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۲۷
کد خبر : 3843

آغاز فصل صید ماهیان خزری

آغاز فصل صید ماهیان خزری

به گزارش ریحان نیوز، مدیر کل شیلات مازندران با بیان اینکه صید ماهیان استخوانی در دریا از امروز یکشنبه ۲۰ مهرماه آغاز شده است، گفت: ۵۴ شرکت تعاونی صیادی در استان تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده تورهای خود را در دریا می گسترانند. حسن اسحاقی به آغاز صید ماهیان خزری در شرق استان از

به گزارش ریحان نیوز، مدیر کل شیلات مازندران با بیان اینکه صید ماهیان استخوانی در دریا از امروز یکشنبه ۲۰ مهرماه آغاز شده است، گفت: ۵۴ شرکت تعاونی صیادی در استان تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده تورهای خود را در دریا می گسترانند.

حسن اسحاقی به آغاز صید ماهیان خزری در شرق استان از ۱۵ مهرماه اشاره کرد و گفت: از امروز ۲۰ مهرماه تمامی صیدگاه های مازندران با حضور ۴هزار صیاد مازندرانی برای صید ماهیان استخوانی دل به دریا زدند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا صیادان مازندرانی پیک دوم صید در سال گذشته را از دست دادند و چیزی در حدود ۵۰ درصد کاهش صید ماهیان استخوانی و پره در سطح استان داشتیم.

مدیر کل شیلات مازندران گفت: پارسال بیش از صد میلیون قطعه بچه ماهی در دریای خزر با هدف بازسازی ذخایر ارزشمند ماهیان استخوانی دریای خزر و کمک به افزایش درآمد جامعه صیادی استان رهاسازی شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.