تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 4185

اجرای طرح روستای بدون بیکار در سه روستای سوادکوه‌شمالی

اجرای طرح روستای بدون بیکار در سه روستای سوادکوه‌شمالی

به گزارش ریحان نیوز ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: با همکاری صندوق کارآفرینی امید، طرح روستای بدون بیکار در سه روستای رئیسکلا، گالشکلا و آبندان منطقه لفور اجرا می‌شود. قاسم حکمت‌شعار این طرح را چرخه‌ای متشکل از شناسایی ظرفیت‌ها و مزیت‌های رقابتی، ساماندهی کسب و کار‌های موجود، تأُمین مالی ایجاد کسب و کار‌های خرد

به گزارش ریحان نیوز ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: با همکاری صندوق کارآفرینی امید، طرح روستای بدون بیکار در سه روستای رئیسکلا، گالشکلا و آبندان منطقه لفور اجرا می‌شود.
قاسم حکمت‌شعار این طرح را چرخه‌ای متشکل از شناسایی ظرفیت‌ها و مزیت‌های رقابتی، ساماندهی کسب و کار‌های موجود، تأُمین مالی ایجاد کسب و کار‌های خرد جدید و افزایش تولید محصول معرفی کرد.
وی با بیان اهمیت ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از تولید بخش کشاورزی از طریق اعطای تسهیلات کم‌بهره بانکی به متقاضیان و ارائه خدمات مشاوره‌ای برای افزایش راندمان و بهبود کیفیت و کمیت تولیدات دامی، خواستار همکاری همه جانبه بخش‌های مرتبط برای دستیابی به اهداف این طرح شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی تصریح کرد: برای انجام این طرح، وضعیت شغلی و بیمه‌ای متقاضیان اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی برررسی و پس از دریافت مجوز‌های قانونی و صنفی با همکاری صندوق کارآفرینی امید به آنان تسهیلات کم‌بهره اعطا می‌شود.
حکمت‌شعار افزود زنبور‌داری، دامپروری و شیلات از فعالیت‌های مورد حمایت این طرح است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.