تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 4666

افتتاح اولین مرکز نیکوکاری کارآفرینی و اشتغال در مازندران

افتتاح اولین مرکز نیکوکاری کارآفرینی و اشتغال در مازندران

به گزارش ریحان نیوز ،حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه امروز در حاشیه آئین افتتاح مرکز نیکوکاری کارآفرینی و اشتغال معین الضعفا در ساری گفت: تا پایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری دارای مجوز باهدف شناسایی خیران محلات برای کمک به نیازمندان به ۳۶۰مرکز خواهد رسید.   مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران بابیان اینکه این مراکز

به گزارش ریحان نیوز ،حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه امروز در حاشیه آئین افتتاح مرکز نیکوکاری کارآفرینی و اشتغال معین الضعفا در ساری گفت: تا پایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری دارای مجوز باهدف شناسایی خیران محلات برای کمک به نیازمندان به ۳۶۰مرکز خواهد رسید.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران بابیان اینکه این مراکز نیکوکاری باهدف تسهیل امور خدمت‌رسانی به مددجویان ایجاد می‌شوند، افزود: همچنین با ایجاد این مراکز تلاش داریم با کمک مردم به مددجویان کمک‌رسانی شود.

حجت الاسلام عالیشاه به رویکرد جدید کمیته امداد در بحث ایجاد مراکز نیکوکاری با موضوع‌های تخصصی اشاره کرد و افزود: مرکز نیکوکاری تخصصی در کنار کارکرد‌های عادی که در سایر مراکز تعریف‌شده به ارائه خدمات با رویکرد‌های مبتنی بر اندیشه و ساختار تشکیلاتی محل فعالیت می‌پردازد؛ به‌عنوان‌مثال مرکز نیکوکاری تخصصی دانش‌آموزی علاوه بر تأمین وسایل کمک‌آموزشی دانش آموزان به ارتقای تحصیلی این قشر نیز کمک خواهد کرد.

او از ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی با عنوان تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند استان در تعدادی از شهرستان‌ها خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت بحث مردمی کردن اشتغال و توانمندسازی مددجویان، مراکز نیکوکاری کارآفرینی اشتغال معین الضعفا با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران در شهرستان‌های استان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران همچنین به ایجاد مرکز نیکوکاری «مداد رنگی» در کانون فرهنگی رهپویان ساری اشاره کرد و گفت: تعامل و هم‌افزایی خوبی بین اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اداره کل آموزش‌وپرورش برقرار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.