تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
کد خبر : 5145

معامله ۲۷۰ میلیارد تومان سهام در بورس مازندران

معامله ۲۷۰ میلیارد تومان سهام در بورس مازندران

به گزارش ریحان نیوز، فعالان بازار سرمایه در مازندران، این هفته در بورس منطقه‌ای استان با معامله ۲۶۷ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۴۴۲ سهم ارزش معاملات خود را به ۲۷۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسانده و این در حالی است که هفته گذشته به دلیل باز شدن سهام پالایشی‌ها با قیمت بالا و

به گزارش ریحان نیوز، فعالان بازار سرمایه در مازندران، این هفته در بورس منطقه‌ای استان با معامله ۲۶۷ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۴۴۲ سهم ارزش معاملات خود را به ۲۷۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسانده و این در حالی است که هفته گذشته به دلیل باز شدن سهام پالایشی‌ها با قیمت بالا و نیز تزریق سرمایه از محل صندوق توسعه ملی، حدود ۶۰۰ میلیاردتومان سهام در مازندران معامله شده بود.
همچنین این هفته کفه تراز و معاملات بازار با تعادل نسبی مواجه بوده و به همین دلیل از مجموعه معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای مازندران، ۱۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مربوط به خرید سهام و ۱۳۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مربوط به فروش بوده است.
برای فعالان بازار سرمایه مازندران، این هفته سهام بانک‌ها بیشترین جذابیت را داشته به طوری که سهام دو شرکت بانک اقتصاد نوین و بانک تجارت بالای جدول معاملات قرار گرفت.
همچنین سهام شرکت‌های تامین سرمایه نوین و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگان نیز در پله سوم و چهارم جدول، بیشترین معاملات هفتگی را به خود اختصاص دادند.
با توجه به روند صعودی شاخص قیمت از دو هفته پیش، این هفته با افزایش ۳۵ هزار و ۲۹۷ واحدی به یک میلیون و ۵۰۶ هزار و ۲۷۷ واحد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.