تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 5283

واگذاری بندر صیادی بابلسر به بخش خصوصی

واگذاری بندر صیادی بابلسر به بخش خصوصی

به گزارش ریحان نیوز،حسن اسحاقی در حاشیه مراسم واگذاری بندر صیادی بابلسر گفت: واگذاری این بندر بر اساس اصل ۴۳ ” قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ” انجام و اتحادیه صیادان کیلکا مازندران، مدیریت بهره برداری آن را بر عهده گرفت. مدیرکل شیلات مازندران افزود: در راستای تحقق قانون تنظیم مقررات مالی دولت،

به گزارش ریحان نیوز،حسن اسحاقی در حاشیه مراسم واگذاری بندر صیادی بابلسر گفت: واگذاری این بندر بر اساس اصل ۴۳ ” قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ” انجام و اتحادیه صیادان کیلکا مازندران، مدیریت بهره برداری آن را بر عهده گرفت.

مدیرکل شیلات مازندران افزود: در راستای تحقق قانون تنظیم مقررات مالی دولت، ۲ پست اسکله ۱۲۰ متری و یک اسکله ۳۰ متری مصارف انسانی به اتحادیه کلیکاداران مازندران واگذار و از این پس خصوصی مدیریت می‌شود.
اسحاقی، با بیان اینکه واگذاری بخشی از بندر صیادی بابلسر بر اساس قانون یک ساله انجام شده است، اظهار امیدواری کرد: با مدیریت درست و ه بهره برداری مناسب اتحادیه، شاهد واگذاری کامل و دائمی آن به بخش خصوصی باشیم.
مدیرکل شیلات مازندران به طرح توسعه این بندر صیادی اشاره کرد و گفت: هم اکنون عملیات ساخت یک پست اسکله ۲۰۰ متری در ساحل شهرستان بابلسر برای صیادی در دست اقدام بوده و قرار است، این قسمت هم به بخش خصوصی واگذار شود.
اسحاقی با اشاره به اینکه بندر صیادی بابلسر هنوز کامل به بهره برداری نرسیده و امیدواریم واگذاری آن مقدمه‌ای برای خصوصی سپاری کامل بندر بر اساس ماده ۸۸ قانون مقررات مالی دولت باشد افزود: در حال حاضر توسعه فاز دوم بندرصیادی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می‌شود با تکمیل آن، صید کلیکا به بیش از دو برابر افزایش یابد.
مدیرکل شیلات مازندران یکی از مزیت‌های واگذاری بندر به بخش خصوصی و اتحادیه‌های تعاونی صیادی را افزایش درآمد و بازگشت سود حاصله از ماهیگیری به صیادان برشمرد.
مهدی گلچوب مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران هم در این مراسم، فعالیت‌ها و ظرفیت‌های شیلاتی را در حوزه اقتصادی و اشتغال مهم دانست و تصریح کرد: بهره برداری بهینه از ظرفیت‌های موجود، تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی برای جهش تولید را به همراه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.