تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۷
کد خبر : 5299

کاهش ۶۵ درصدی جرائم خشن در مازندرن

کاهش ۶۵ درصدی جرائم خشن در مازندرن

به گزارش ریحان نیوز ،جانشین انتظامی مازندران با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی برخورد مقتدرانه با جرائم خشن، اراذل و اوباش و مفاسد اقتصادی است، گفت: برای کاهش جرائم خشن قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در استان تشکیل شد. سرهنگ سیدموسی حسینی افزود: میزان وقوع جرائم خشن در مازندران، امسال در

به گزارش ریحان نیوز ،جانشین انتظامی مازندران با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی برخورد مقتدرانه با جرائم خشن، اراذل و اوباش و مفاسد اقتصادی است، گفت: برای کاهش جرائم خشن قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در استان تشکیل شد.

سرهنگ سیدموسی حسینی افزود: میزان وقوع جرائم خشن در مازندران، امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، حدود ۶۵ درصد کاهش داشته است.
او با قدردانی از تعامل دستگاه قضائی، اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها و همچنین نهاد‌های اثر گذار با پلیس در اجرای این ماموریت، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از دیگر اولویت‌های پلیس برشمرد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در امر حمایت از تولید داخلی، شاهد افزایش ۲ برابری کشف کالای قاچاق در استان بوده ایم.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران، یکی دیگر از اولویت‌های ماموریتی پلیس را برخورد با عاملان افیونی و سوداگران مرگ برشمرد و افزود: با اجرای عملیات‌های ضربتی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان کشفیات مواد مخدر در سطح استان ۳۷ در صد افزایش داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.