تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 5325

تزریق ۵۱۵ میلیاردی تسهیلات به واحد‌های تولیدی آسیب دیده از کرونا

تزریق ۵۱۵ میلیاردی تسهیلات به واحد‌های تولیدی آسیب دیده از کرونا

به گزارش ریحان نیوز، احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان در شهرستان محمودآباد که بصورت ویدیوکنفرانسی با حضور اعضا برگزار شد، با بیان این که شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مسیر برای پیشرفت اهداف نظام و خدمت به مردم محسوب می شود، گفت: این مکتب و مسیر، الگویی است که باید درعمل

به گزارش ریحان نیوز، احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان در شهرستان محمودآباد که بصورت ویدیوکنفرانسی با حضور اعضا برگزار شد، با بیان این که شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مسیر برای پیشرفت اهداف نظام و خدمت به مردم محسوب می شود، گفت: این مکتب و مسیر، الگویی است که باید درعمل به آن پایبند بود.

او افزود: استان مازندران هنوز وارد پیک سوم شیوع کرونا نشده است و همه‌ توان مسئولان و مردم باید کنترل و کاهش روند فعلی باشد.

استاندار مازندران تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت تمامی دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در مازندران باشد.

حسین زادگان یادآور شد: پروژه‌های نیمه تمام را جدی بگیرید تا بسیاری از مشکلات مردم در همین دولت رفع شود.

مقام عالی دولت در مازندران گفت: تلاش‌های بسیاری انجام شده تا با وجود شرایط سخت اقتصادی به روند تولید در استان آسیب نرسد و واحد‌های دچار رکود و بحران به چرخه تولید باز گردند.

حسین زادگان با اشاره به این که بی سابقه‌ترین تحریم‌ها را در این دوران شاهدیم که بحران کرونا نیز به آن افزوده شده است، عنوان کرد: در چنین شرایطی تنها راهکار برون رفت از مشکلات همدلی و وفاق است.

او تاکید کرد: با توجه به سردی هوا رعایت مصرف گاز در استان مورد رعایت دستگاه‌ها و مردم قرارگیرد تا شاهد افت فشار نشویم.

استاندار افزود: رفع مشکلات شهرستان‌های نور و محمودآباد نظیر زباله، راه و ساخت و ساز‌های غیرمجاز با توجه به حضور گسترده گردشگران و جمعیت سیار، باید در اولویت استانی و ملی مدیران دستگاه‌های اجرایی قرارگیرد.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: منطقه آزاد مازندران همچنان در حال پیگیری است و با همراهی نمایندگان و مردم استان به مطالبه عمومی مبدل شده است تا شاهد رونق مبادلات تجاری با کشور‌های همسایه شمالی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.