تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
کد خبر : 5381

فعالیت بیش از هزار گروه ناظر سلامت در مازندران

فعالیت بیش از هزار گروه ناظر سلامت در مازندران

به گزارش ریحان نیوز،مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی به ۳۲ هزار نفر در قالب طرح ناظران سلامت خبر داد و گفت: هزار و ۴۵ تیم با هزار و ۵۹ نفر در این طرح مشارکت کردند. غلامعلی فخاری گفت: از آغاز اجرای طرح ناظران سلامت در دهم آذر ماه تا کنون بیش

به گزارش ریحان نیوز،مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی به ۳۲ هزار نفر در قالب طرح ناظران سلامت خبر داد و گفت: هزار و ۴۵ تیم با هزار و ۵۹ نفر در این طرح مشارکت کردند.
غلامعلی فخاری گفت: از آغاز اجرای طرح ناظران سلامت در دهم آذر ماه تا کنون بیش از ۳۲ هزار نفر از خدمات این طرح در استان بهره‌مند شدند.
او افزود: در اجرای این طرح ملی که با هدف مهار ایپدمی کرونا اجرایی شده است، هزار و ۴۵ تیم متشکل از هزار و ۵۹ عضو جوان، ۵۳۱ عضو داوطلب و هزار و ۳۶۹ نفر از امدادگران ونجاتگران جمعیت هلال احمر استان مشارکت دارند.
فخاری گفت: پوشش میدانی بیش از ۱۶ هزار مکان و ارائه توصیه‌های بهداشتی و خودمراقبتی مرتبط با ویروس کرونا بخشی از خدمات طرح ناظران سلامت در مازندران بوده است.

او درباره ماهیت طرح ناظران سلامت گفت: در قالب این طرح تیم‌های آموزش دیده جمعیت هلال احمر متشکل از اعضای داوطلب و جوان و امدادگر با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی و به ویژه در معابر، پارک‌ها، فروشگاه‌ها، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس و سایر اماکنی که تجمع جمعیت وجود دارد درباره شرایط بهداشتی و رعایت استاندارد‌های خودمراقبتی، ارزیابی لازم را با همکاری ناظران بهداشت دارند و شهروندان را به رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا تشویق می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.