تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 5420

صدور کارت صنعتگری در مازندران

صدور کارت صنعتگری در مازندران

به گزارش ریحان نیوز ،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از امضای تفاهم نامه برای آموزش صنایع دستی به مددجویان زندان‌ها خبر داد و گفت: کارت صنعتگری به مددجویان داده می‌شود. فرزانه از آموزش صنایع دستی و هنر‌های سنتی به مددجویان زندان‌ها با تفاهم نامه‌ای میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش ریحان نیوز ،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از امضای تفاهم نامه برای آموزش صنایع دستی به مددجویان زندان‌ها خبر داد و گفت: کارت صنعتگری به مددجویان داده می‌شود.
فرزانه از آموزش صنایع دستی و هنر‌های سنتی به مددجویان زندان‌ها با تفاهم نامه‌ای میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و معاونت اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور خبر داد.
او گفت: این تفاهم‌نامه باهدف فراهم کردن زمینه‌های اشتغال پایدار و جلوگیری از تکرار جرم و بزهکاری مددجویان زندان‌ها امضا شده است.
فرزانه برنامه ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی، معرفی اساتید و نظارت و ارزشیابی دوره‌های آموزشی را از تعهدات این وزارتخانه برشمرد و افزود: استاندارد‌های آموزشی درزمینهٔ فضا، ابزار و وسایل و مواد اولیه و محتوای درسی به گونه ارائه خواهد شد تا با ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش‌ها زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اعطای گواهینامه پایان دوره و کارت صنعتگری به مددجویان زندان‌ها اشاره کرد و گفت: همکاری برای فضاسازی نمایشگاه و فروشگاه آثار مددجویان و همچنین تخصیص غرفه‌های نمایشگاهی به آنان در حیطه اختیارات قانونی از دیگر تعهدات این اداره کل بر اساس این تفاهم‌نامه ملی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.