تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 5592

تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در مازندران

تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در مازندران

به گزارش ریحان نیوز ،جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در استان خبر داد و گفت: با هر فرد یا گروهی که بخواهند به امنیت مردم آسیب بزنند، برخورد خواهیم کرد. سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه وظیفه نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت است افزود: امنیت تولید جمعی

به گزارش ریحان نیوز ،جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در استان خبر داد و گفت: با هر فرد یا گروهی که بخواهند به امنیت مردم آسیب بزنند، برخورد خواهیم کرد.
سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه وظیفه نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت است افزود: امنیت تولید جمعی است و همه اقشار جامعه باید در تولید آن کمک کنند.
او گفت: هدف اصلی؛ امنیت، آسایش و آرامش مردم است و اگر فرد و گروهی بخواهند به امنیت مردم آسیب رساند با برخورد سخت انتظامی مواجه خواهد شد و با هیچ گروه و فردی در زمینه امنیت مردم معامله نخواهیم کرد.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه در ابتدای امسال شاهد عرض اندام برخی اراذل و اوباش در فضای مجازی بودیم افزود: با دستور فرمانده انتظامی استان، قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در استان تشکیل شد و برخورد با آنان در دستور کار قرار گرفت و اکنون با موضوع برهم زدن نظم و امنیت کمتر شاهد هستیم.
جانشین انتظامی مازندران گفت: تا کنون با کاهش ۶۵درصدی جرایم خشن در استان مواجه بودیم، اما در کشف موادمخدر افزایش ۲۸درصدی داشتیم و برخورد با قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.