تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 5625

انهدام ۲ باند با کشف ۲۹ خودروی سرقتی در مازندران

انهدام ۲ باند با کشف ۲۹ خودروی سرقتی در مازندران

به گزارش ریحان نیوز، فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام دو باند سرقت خودرو در سطح استان و کشف ۲۹ خودرو سرقتی خبر داد. سردار مرتضی میرزایی ، افزود : با وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان‌های مازندران ، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی اعضای باند سارقان خودرو شدند. او با اشاره به

به گزارش ریحان نیوز، فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام دو باند سرقت خودرو در سطح استان و کشف ۲۹ خودرو سرقتی خبر داد.
سردار مرتضی میرزایی ، افزود : با وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان‌های مازندران ، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی اعضای باند سارقان خودرو شدند.
او با اشاره به کشف انبار دپوی خودرو‌های مسروقه و قطعات ، از کشف ۱۲ خودروی سرقتی به صورت کامل و ۷ دستگاه اتاق خودرو خبر داد و گفت : در بازرسی از این انبار بیش از ۸۰۰ قطعه از قطعات مختلف خودرو شامل: موتور ، درب ، داشبورد ، فنر ، اکسل کامل ، ضبط و پخش به همراه ۸۱ قطعه پلاک سرقتی ، کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران همچنین از انهدام باند سارقان خودرو در رامسر خبر داد وافزود: ۱۰ سارق خودرو از اعضای یک باند در این شهرستان دستگیر شدند و از آنان ۱۱ خودرو کشف شد.
او گفت: ۱۶ باند سرقت خودرو و داخل خودرو ۱۰ ماه گذشته در مازندران متلاشی و ۱۰۷ دستگاه انواع خودرو مسروقه از اعضای باند‌ها کشف شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.