تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر : 5695

۳۶ طرح بازآفرینی در استان مازندران در حال اجرا است

۳۶ طرح بازآفرینی در استان مازندران در حال اجرا است

به گزارش ریحان نیوز، سیدمحمد نظری امروز در حاشیه افتتاح مرکز جامع سلامت آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های بازآفرینی در این استان، اظهار داشت: هم اکنون 36 طرح بازآفرینی در شهرستان‌های مازندران در حال اجرا بوده که از پیشرفت 70 درصدی برخوردار هستند. وی با بیان اینکه دو طرح از این

به گزارش ریحان نیوز، سیدمحمد نظری امروز در حاشیه افتتاح مرکز جامع سلامت آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های بازآفرینی در این استان، اظهار داشت: هم اکنون 36 طرح بازآفرینی در شهرستان‌های مازندران در حال اجرا بوده که از پیشرفت 70 درصدی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه دو طرح از این پروژه‌ها در ایام الله دهه فجر در آمل افتتاح شد، عنوان کرد: تا پایان دو طرح فرهنگی و ورزشی چون ساختمان فرهنگسرای بابل و سالن ورزشی بانوان قائم‌شهر به بهره برداری می‌رسد.

نظری با اشاره به اینکه برای سال 1400 بالغ بر 450 میلیارد ریال در حوزه بازآفرینی مصوب کردیم، گفت: تا پایان این ماه موافقتنامه مبادله و ردیف‌های اعتبار آن تزریق می‌شود تا با سرعت تمام بتوانیم تا پایان دولت آن تعداد پروژه‌های بازآفرینی را به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، مجموع اعتبار تخصیصی امسال طرح‌های بازآفرینی استان را 390 میلیارد ریال مطرح و عنوان کرد: تمام سعی و تلاش دولت توانمندسازی در حوزه حاشیه نشینی، کارآفرینی یا بافت‌های ناکارآمد است.

وی ادامه داد: تمام تلاش است تا در حوزه شهروندی عدالت اجتماعی اتفاق بیافتد و خدمات را به این نقاط ببریم و این نقاط هم پایه پای حوزه شهری توانمند شود.

نظری با بیان اینکه در اجرای طرح تمام افراد توانند مورد نظر بهزیستی و امور اجتماعی استانداری مازندران شناسایی و از خدمات مورد نیاز بهره‌مند می‌شوند، افزود: در هر جایی و پروژه ای از سوی شهرستان مصوب کرده و ابلاغ بگذارد، برای آن منابع قرار می دهیم و کار را شروع می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.