تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 5748

آغاز بارش برف از امشب در جاده‌های کوهستانی مازندران

آغاز بارش برف از امشب در جاده‌های کوهستانی مازندران

به گزارش ریحان نیوز،رئیس پلیس راه مازندران به هشدار هواشناسی و آغاز بارش برف از امشب در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای تمام وسایل نقلیه در جاده‌های کوهستانی و برفگیر از جمله هراز و کندوان از امشب الزامی است. سرهنگ قدمی افزود: رانندگان با توجه به برودت هوا و بارش باران و

به گزارش ریحان نیوز،رئیس پلیس راه مازندران به هشدار هواشناسی و آغاز بارش برف از امشب در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای تمام وسایل نقلیه در جاده‌های کوهستانی و برفگیر از جمله هراز و کندوان از امشب الزامی است.

سرهنگ قدمی افزود: رانندگان با توجه به برودت هوا و بارش باران و برف به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیرچرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

رییس پلیس راه مازندران به مصوبات ستاد ملی کرونا با هدف اعمال نظارت شدیدتر در ورودی جاده‌های استان و جلوگیری از ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی اشاره کرد و گفت: رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند، ۵۰۰هزار تومان جریمه می‌شوند.

او افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.