تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 5761

ارسال ۱۸۵ اثر به جایزه ادبی یوسف در مازندران

ارسال ۱۸۵ اثر به جایزه ادبی یوسف در مازندران

به گزارش ریحان نیوز،معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران از ارسال ۱۸۵ اثر داستان کوتاه دفاع  مقدس و مقاومت از ۵۵نویسنده به نهمین دوره جایزه ادبی یوسف خبر داد. سیدمحمد صادقی سنگدهی با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در مازندران افزود:

به گزارش ریحان نیوز،معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران از ارسال ۱۸۵ اثر داستان کوتاه دفاع  مقدس و مقاومت از ۵۵نویسنده به نهمین دوره جایزه ادبی یوسف خبر داد.
سیدمحمد صادقی سنگدهی با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در مازندران افزود: آثار ۱۰نویسنده مازندرانی در مرحله استانی رتبه برتر را به دست آوردند که به صورت جداگانه از آنان تقدیر خواهد شد.
وی با اشاره به میزبانی مازندران از اختتامیه هشتمین و نهمین دوره کنگره ملی داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «یوسف» افزود: این مراسم امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.
صادقی سنگدهی همچنین از ارسال ۱۵۰۰ اثر شعر حوزه دفاع مقدس از ۲۲۵شاعر به بیست ودومین کنگره شعر دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کنگره به زودی به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.