تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 5792

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران

به گزارش ریحان نیوز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه آغاز شد . حسینقلی قوانلو افزود: این طرح به منظور جلوگیری از کمبود و نوسانات قیمت‌ها به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و شیرینی‌های پر مصرف و مرسوم

به گزارش ریحان نیوز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه آغاز شد .

حسینقلی قوانلو افزود: این طرح به منظور جلوگیری از کمبود و نوسانات قیمت‌ها به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و شیرینی‌های پر مصرف و مرسوم تا پایان این ماه مبارک در سراسر استان اجرا خواهد شد.
وی  با اشاره به اینکه در این طرح واحد‌های تولیدی – توزیعی و خدماتی مورد تشدید رصد بازرسان این سازمان قرار خواهند گرفت، از اختصاص بیش از ۲ هزار تن اقلام اساسی و توزیع آن در ایام ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
قوانلو افزود : یک هزار تن شکر بسته بندی شده یک کیلویی با قیمت ۸۷۰۰ تومان، ۱۵۰ تن گوشت منجمد و ۹۲۵ تن روغن در این ایام توزیع خواهد شد.
رییس سازمان صمت مازندران با یادآوری لزوم رعایت قوانین صنفی از سوی واحد‌های صنفی، گفت: با هر گونه تخلف احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.
قوانلو در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تقلب، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت، احتکار و … مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.