تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر : 5967

مولفه اصلی حضور آقای رییسی مردمی بودن اوست

مولفه اصلی حضور آقای رییسی مردمی بودن اوست

به گزارش ریحان نیوز،رییس ستاد انتخابات سید ابراهیم رئیسی در مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با تلاش های فراوان و جلسات متعدد، هماهنگی و وحدت خوبی میان گروه های مختلف حامی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در استان شکل گرفت و روسای ستادهای شهرستانهای استان مازندران با تصمیم گیری گروه های مردمی

به گزارش ریحان نیوز،رییس ستاد انتخابات سید ابراهیم رئیسی در مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با تلاش های فراوان و جلسات متعدد، هماهنگی و وحدت خوبی میان گروه های مختلف حامی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در استان شکل گرفت و روسای ستادهای شهرستانهای استان مازندران با تصمیم گیری گروه های مردمی مشخص شدند و بزودی کار خود را آغاز خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان با اشاره به اینکه دولت می تواند به عنوان مهمترین بخش تولید فساد در کشور باشد گفت: اجرا نکردن قوانین، منفعت طلبی مجری و سوء استفاده از قوانین و قانون گریزی عوامل فساد این دولت است که باید اصلاح شود.

رییس ستاد سید ابراهیم رئیسی در مازندران ادامه داد: مولفه اصلی حضور آقای رییسی مردمی بودن اوست. ایشان مراعات دست اندازان به بیت المال را نمی کند و مرد مبارزه با فساد است.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به اینکه مردم در ابعاد گوناگون زندگی، تحت فشار هستند، خاطرنشان کرد: مردم بدون توقع زحمت می کشند، اهل کارهای جهادی هستند اما زندگی آنها عادی است و این فشارها به نظرم بخشی ناشی از سو تدبیر و بخشی عمدی است تا مردم از حضور در انتخابات مایوس شوند.

او تصریح کرد: اگر می‌خواهید این وضعیت دوباره ادامه پیدا نکند در انتخابات حضور داشته باشید، افراد صالح بیاوریم تا مشکلات را حل کنند افرادی که اهل دروغ و دنیاطلب نباشند.

نبویان در ادامه به بحث کشاورزی، مدیریت آب، توریسم و صنعت در استان اشاره کرد و گفت: این مشکلات در استان قابل قبول نیست آیا نمی‌توان این استان را بهتر اداره کرد؟ این موضوعات با برنامه‌ریزی درست می‌شود.

رییس ستاد رئیسی در مازندران در ارتباط با نظر وی در مورد برجام یادآور شد: نظر رئیسی در مورد برجام مشخص و همان نظر نظام است اول اینکه تحریم‌ها باید یک‌جا با هر عنوانی برداشته و دوم راستی‌آزمایی انجام شود.

نبویان خاطرنشان کرد: برنامه برای استان مازندران الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است تبدیل کشاورزی سنتی به صنعتی، مدیریت بحران آب، پسماند، صنعت، آلودگی دریاها، رودخانه‌‌ها و ابعاد گوناگون دیگر در استان قابل حل است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.