تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 6026

واحد یک بخار نيروگاه نكا پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه به مدار تولید بازگشت

واحد یک بخار نيروگاه نكا پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه به مدار تولید بازگشت

به گزارش ریحان نیوز مدیرامور بهره برداری نیروگاه بخار با اعلام اين خبر گفت: درپي نشتي شدید بخار از واشر درپوش هیتر 4 واحد یک و افزايش تلفات آب در بويلر با هماهنگی مركز كنترل شبكه برق كشور، واحد یک بخار جهت بررسی و رفع اشكال از مدار تولید خارج گردید . سيدابوالقاسم محمدي افزود:

به گزارش ریحان نیوز مدیرامور بهره برداری نیروگاه بخار با اعلام اين خبر گفت: درپي نشتي شدید بخار از واشر درپوش هیتر 4 واحد یک و افزايش تلفات آب در بويلر با هماهنگی مركز كنترل شبكه برق كشور، واحد یک بخار جهت بررسی و رفع اشكال از مدار تولید خارج گردید .

سيدابوالقاسم محمدي افزود: با توجه به نیاز شديد شبکه برق كشور در روزهاي گرم تابستان و پيك مصرف و ضرورت درمداربودن واحدها، همکاران در دمای حدود 60 درجه سانتيگراد و رطوبت بالاي محيط كار در شرايطي بسيار سخت و دشوار فعاليتهاي تعميراتي را به سرعت آغاز كردند و در كوتاه ترين زمان ممكن 4 لوله در بخش رهیت 2 و یک لوله در سوپرهیت 4 تعویض و دولوله در سقف بویلر ترميم شد.

همچنين همزمان با فعاليتهاي بخش بويلر، کولر آب سرویس ضلع شمالی و جنوبی نيز رفع نشتی و 15 لوله پلاک شد و واحد پس از حدود 34 ساعت تلاش شبانه روزي و مداوم به مدار تولید پیوست.

نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت توليد 2214 مگاوات به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاههای کشور، سهم بسزايي در تأمين و پايداري شبكه سراسري برق كشور دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.