تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر : 6135

تاکید بر حمایت از دولت انقلابی و جهادی آینده

تاکید بر حمایت از دولت انقلابی و جهادی آینده

به گزارش ریحان نیوز ،جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تقدیر از ملت ایران در شرایطی که تمامی بوق‌های تبلیغاتی دشمن در پی رأی دادن ۲۰ درصدی بود تا اصل نظام را لگدمال کنند، گفت: به رغم همه تبلیغات،

به گزارش ریحان نیوز ،جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تقدیر از ملت ایران در شرایطی که تمامی بوق‌های تبلیغاتی دشمن در پی رأی دادن ۲۰ درصدی بود تا اصل نظام را لگدمال کنند، گفت: به رغم همه تبلیغات، مردم فداکارانه برای تثبیت حکومت اسلامی با هدایت‌های مقام معظم رهبری در صحنه حضور پیدا کردند .

حجت الاسلام حسین طیبی فر با بیان اینکه در چند سال اخیر مشکلات زیادی بر مردم تحمیل شدو اکنون وقت کمک کردن به دولت انقلابی و جهادی است تا گره‌ای از کار‌های مردم باز کند، افزود: همه نیرو‌های حزب اللهی و بسیجی سپاه پاسداران با تمام توان و در خدمت دولت انقلابی و جهادی آینده هستند تا تمامی خواسته‌ها و مطالبات بحق مردم محقق شود.
او با بیان اینکه مازندران بسیار مهم و حساس است، ادامه داد: : وظیفه سپاه حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است و این نهاد در شرایط مختلف از جمله سیل و زلزله برای خدمت رسانی آمادگی دارد.

جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه نیروی انقلاب است و وظیفه داریم برای تقویت این نیرو و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم، گفت: نمایندگی، ولی فقیه در سپاه در واقع پاسداری از پاسداران انقلاب است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران نیز با بیان اینکه قوت کشور در گرو تقویت سپاه است، گفت: مبارزه با فساد و بستر‌های آن از مهمترین مطالبات و انتظارات از دولت جدید انقلابی است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان انکه مبارزه با مفاسد و فساد، بستر‌های فساد از جمله انتظارات از دولت جدید است، افزود: امیدواریم شاهد توفیقاتی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، عزتمداری، اقتدار نظامی و سیاسی و … باشیم.

او با بیان اینکه بزرگترین رزم دشمن در حوزه فرهنگی است، گفت: امیدواریم دولت در بخش فرهنگی نیز تلاش‌های قابل قبولی ارائه دهد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نقش برجسته سپاه پاسداران در حفظ کشور اسلامی، افزود: قوت کشور و نظام اسلامی به سپاه گره خورده و قوت سپاه نیز به نهاد نمایندگی، ولی فقیه است.

آیت الله محمدی لائینی، ایمان، التزام، تربیت ولایت و عبادت را از جمله ویژگی‌های سپاه برشمرد و گفت: کمترین غفلت مساوی با ضایعه جبران ناپذیر است و اقدام مثبت در آن مساوی با قوت کشور و نظام اسلامی است.

امام جمعه ساری بر لزوم حمایت از سپاه پاسداران تاکید کرد و گفت: در طول تاریخ منادیان وحدت و مبارزان با ظلم و استکبار به دلیل نداشتن یار ویاور مظلوم و خانه نشین شدند و امروز به دلیل وجود نیرو‌های مسلح جان برکف و مقتدر، دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش برند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام تسخیری نماینده سابق دفتر نهاد، ولی فقیه در سپاه کربلا، انتصاب حجت الاسلام رعایتی را تبریک گفت و افزود: پیشبرندگی و پیشروندگی در انقلاب اسلامی دو مؤلفه مهم سپاه است از این رو جهادگر، مؤمن، بصیر و انقلابی محض بودن از ویژگی‌های یک پاسدار انقلاب اسلامی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.