تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر : 6515

فرماندارجويبار : لازمه توسعه پایدار در روستاها وحدت رویه ، پرهیز از تفرقه گرایی و قانون گرایی شوراها

فرماندارجويبار : لازمه توسعه پایدار در روستاها وحدت رویه ، پرهیز از تفرقه گرایی و قانون گرایی شوراها

اولین گردهمایی فصلی روسای شوراهای اسلامی و دهیاران دوره ششم بخش مرکزی شهرستان جویبار با حضور امام جمعه ، فرماندار شهرستان جويبار، فرماندهی انتظامی ، فرماندهی سپاه ، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط به توسعه و عمران روستایی در حسینیه روستای شورکا برگزار گردید. به گزارش ریحان نیوز, فرماندارشهرستان جويبار

اولین گردهمایی فصلی روسای شوراهای اسلامی و دهیاران دوره ششم بخش مرکزی شهرستان جویبار با حضور امام جمعه ، فرماندار شهرستان جويبار، فرماندهی انتظامی ، فرماندهی سپاه ، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط به توسعه و عمران روستایی در حسینیه روستای شورکا برگزار گردید.

به گزارش ریحان نیوز, فرماندارشهرستان جويبار در این گردهمایی بر لزوم وحدت رویه ، پر هیز از تفرقه گرایی و قانون گرایی شوراها تاکید و آنرا لازمه توسعه پایدار ذکر کرد.

بخشدار مرکزی جویبار طی سخنانی روستا را محور توسعه و پیشانی اقتصاد مقاومتی دانست و از شوراها و دهیاران خواست با برنامه ریزی و اولویت بندی و تدوین سند عمرانی روستا ، آنرا مبنای کار و‌ پیگیری خویش قرار دهند .

محمد مدانلو دستگاه های اجرایی را مکلف به همراهی با شوراها و دهیاران جهت رفع مشکلات روستاها کرد و افزود : قانون و تمکین به آن باید مبنا و معیار کار و تلاش همه کارگزاران بویژه شوراها و دهیاران باشد .

آیت ا… نادعلیزاده امام جمعه جویبار تاکیدکرد : مبنای کار ما و شما منتخبین و شوراها مردم باشد که توصیه قرآن و بزرگان دین می باشد و دراین راه با برنامه و پرهیز از اختلاف از فرصت مسئولیت خویش استفاده کنند .

رضاپور رئيس اوقاف و امور خیریه درباره برنامه های دهه وقف ، فرمانده انتظامی درباره ارتقا امنیت محله محور و گشت های رضویون وهمکاری شوراها و دهیاران سخنانی را بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.